نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم پر کردن خلأهای مادی و معنوی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست

آیت الله «محمدی لائینی» با اشاره به شرایط سخت یتیمان در بمباران غزه گفت: فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست به‌جز خلا مادی مشکلات معنوی دارند که باید این خلا پر شود.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱ - 05September 2024

لزوم پر کردن خلأهای مادی و معنوی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرستبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از مرکز طلوع مهرآرزو‌ها شهرستان ساری (خانه نگهداری پسران بدسرپرست و بی‌سرپرست ۱۳ تا ۱۸ سال) که همراه با تولد یکی از اعضای این خانه برگزار شد، اظهار داشت: بهترین کار تربیت بچه‌انسان‌هاست، سرپرستی از فرزندان بی‌سرپرست و اشتراک عواطف به اینها نیاز مهمی است.

وی افزود: اینکه خلأ خانواده پر شود یک هنر است که فقط شکم و لباس نیست، خلا محبت، عواطف، دلسوزی، امید و نشاط باید اینجا پر شود، هر کدام از این بچه‌ها در آینده شخصیت بسیار بزرگی می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی خطاب به پسران حاضر در این مرکز، گفت: از این پدرمقامان تشکر داشته باشید البته اینها نیاز به تشکر ندارند، خداوند اینها را وسیله قرار داده که اگر نباشند هم خدا از این نوکر‌ها زیاد دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ده‌ها هزار کودک بدتر از شما در بمباران غزه داریم که نه والدین و نه خیر دارند، نان برای خوردن ندارند پس شرایط شما خیلی بهتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اینجا باید به تربیت دینی هم توجه شود، اگر توجه نشود به اینها خیانت شده است، اینجا حرف اول را باید دین، انقلاب اسلامی و شهدا بزنند عشق به شهدا و اهل بیت (ع) را باید در دل‌های اینها زنده کنید.

این مسئول در پایان یادآور شد: آموزش و قرائت دعای فرج و حفظ حداقل یک جز از قرآن اینها را از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار