در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد؛

برگزاری اجلاسیه نهایی شهدا از ۱۷تا ۱۹ شهریورماه در یاسوج/ مستند روحانی شهید «خیرالله پرواز» رونمایی شد

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه نهایی شهدا از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ - 05September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و در تشریح برنامه‌های کنگره ملی دو هزار شهید استان، اظهار داشت: این فرصت در استان به دست آمد که در مسیر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، نقش آفرینی‌های شهدا و رزمندگان استان در قالب دومین کنگره ملی شهدا به نمایش گذاشته شود.
 
سردار مثنوی افزود: کمیته رسانه یکی از کمیته‌هایی بود که به خوبی در زمینه‌های مختلف با ابزار‌های متفاوت در حوزه‌های خبر، تبلیغ، فضای مجازی، ارتباطات، روابط عمومی و... نقش مؤثری ایفا کردند.
 
برگزاری اجلاسیه نهایی شهدا از ۱۷تا ۱۹ شهریورماه در یاسوج/ مستند روحانی شهید «خیرالله پرواز» رونمایی شد
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان ارتباط تنگاتنگی بین سپاه و رسانه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: رسانه‌ها در تولید محتوا و انتقال پیام به مخاطب نقش بسزایی داشتند و همچنین در صداوسیما برنامه‌های مختلفی در قالب مستند، نماهنگ، کلیپ، موشن گرافی و ... کمک کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه در آغاز دومین کنگره ملی شهدای استان اهدافی طرح و هدفگذاری شد، عنوان کرد: اولین هدف در کنگره تبلیغ، نشر و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس بود و جامعه را به سمت توسعه اهداف اسلامی، انقلابی سوق داده و نسل جوان با سبک زندگی شهدا آشنا می‌شوند.
 
این مسئول تاکید کرد: برگزاری اجلاسیه‌ها و یادواره‌های شهدا بر افکار عمومی تأثیر گذار بود و مردم نیز به لحاظ معنوی و روحی ارتباط برقرار کردند لذا باید از ظرفیت رسانه‌ها در این راستا به خوبی استفاده شود.
 
سردار مثنوی با اشاره اینکه اجلاسیه‌ها و یادواره‌ها به خوبی در استان برگزار شدند و بعد از اجلاسیه نهایی چهار اجلاسیه دیگر برگزار می‌شود، افزود: اجلاسیه شهدای گمنام، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی در زمان بازگشایی مدارس، اجلاسیه شهدای دانشجو و اجلاسیه شش شهیده زن با هدف حمایت و پشتیبانی از مادران و همسران شهدا، در مرکز استان برگزار می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اجلاسیه نهایی شهدا از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه برگزار خواهد شد که در این برنامه از فرماندهان گردان به بالا در جنگ، امیران، مسئولان، بزرگان، پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت می‌شود و سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز سخنرانی خواهد کرد.
 
وی گفت: در ۱۹ شهریور ماه همه برنامه‌ها و اجلاسیه سرداران و هزار و ۵۲۱ شهید والا مقام تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. محل برگزاری اجلاسیه نهایی در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی یاسوج خواهد بود.
 
سردار مثنوی خاطر نشان کرد: پرونده ملی کنگره ملی به ظاهر بسته شده، اما ستاد کنگره ملی شهدا یک ستاد دائمی خواهد بود و فعالیت در حوزه نشر و تولید فضا برای سومین کنگره ملی شهدای استان ادامه خواهد داشت.
 
در پایان این نشست از مستند روحانی شهید «خیرالله پرواز» در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان توسط سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
 
برگزاری اجلاسیه نهایی شهدا از ۱۷تا ۱۹ شهریورماه در یاسوج/ مستند روحانی شهید «خیرالله پرواز» رونمایی شد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار