فرمانده سپاه گرگان خبر داد؛

برگزاری رزمایش «فجر انقلاب اسلامی» در گرگان

فرمانده سپاه گرگان در نشست خبری صبح امروز (سه‌شنبه)، از برگزاری رزمایش فجر انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ - 02February 2016

برگزاری رزمایش «فجر انقلاب اسلامی» در گرگان

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ "سید علی مهاجر" در نشست خبری که صبح امروز سهشنبه 13 بهمن ماه در سالن جلسات سپاه گرگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: یکی از ویژهبرنامههای دهه فجر امسال، برگزاری رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی است؛ که این رزمایش بهمنظور ارتقاء سطح رزمی یگانهای رزمی بسیج برگزار میشود؛ تا بگوییم که بسیج دست قدرت خداست.

فرمانده سپاه گرگان به تاریخ این رزمایش اشاره کرد و گفت: رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی پنجشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 8 صبح با فراخوانی هفت گردان بیتالمقدس و یک گردان کوثر بهصورت آموزش یگانی در بستر شهر گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: صبح جمعه 16 بهمن ماه همایش مشترک بسیجیان در قالب همایش اقتدار در خیابان امام خمینی(ره) گرگان با سخنرانی سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان برگزار میشود و سپس رزمایش با اعلام رمز توسط قرارگاه امام هادی(ع) شروع خواهد شد.

سرهنگ مهاجر به کیفیت برگزاری این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای متصور توسط دشمنان، تمام سناریوهای رزمایش را اجرایی خواهیم کرد؛ از جمله دفاع از کوی و برزن، مقابله با حوادث طبیعی و امداد و نجات و مقابله با ناآرامیها و کنترل اغتشاشات.

 فرمانده سپاه گرگان به برنامههای شاخص این ستاد در ایام دهه  فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات در راستای وحدتآفرینی در بستر جامعه و در سطح حوزههای مقاومت بسیج و برگزاری یادواره 48 شهید فجرآفرین استان گلستان با سخنرانی سردار جوانی از دیگر برنامههای شاخص این ایام است.

وی به برگزاری سفرهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: امسال 700 نفر در قالب کاروانهای مردمی راهیان نور به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام میشوند و بسیار کار پسندیدهای است که در ایام عید با شهدا عهد و پیمان ببندیم و سال جدید را با نام مطهر و معطر آن عزیزان آغاز کنیم و این یکی از مهمترین اهداف سفرهای راهیان نور است.

سرهنگ مهاجر در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: حضور با بصیرت و انتخاب اصلح، دو وظیفه مهم و اساسی ما در انتخابات پیش رو است؛ تا انشاءالله بتوانیم دِین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار