امام جمعه اهواز:

مسئولان باید زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کنند

حجت‌الاسلام موسوی فرد به موضوع ازدواج اشاره کرد و گفت: حیا، امانت‌داری و راستگویی سه شاخصه مهم برای انتخاب زوج مناسب است و باید قبل از ازدواج به این موارد توجه کرد.
کد خبر: ۶۸۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 06September 2024

مسئولان باید زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» امام جمعه اهواز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: هفته آینده راهپیمایی در اعتراض به جنایات فلسطین در کل استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با آرزوی قبولی عزاداری‌های نمازگزاران در اربعین حسینی گفت: از همه دست اندرکاران و به ویژه دولت‌های عراق و ایران که زمینه‌ساز برگزاری هرچه باشکوه تر این عزاداری‌ها شدند تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام موسوی فرد به موضوع ازدواج اشاره کرد و افزود: حیا، امانت‌داری و راستگویی سه شاخصه مهم برای انتخاب زوج مناسب است و باید قبل از ازدواج به این موارد توجه کرد.

وی توضیح داد: همچنین حیا در چشم، گفتار، مال دیگران، شنیدن، راه‌رفتن، پوشش و رفتار بسیار مهم بوده و باید مدنظر تمامی انسان‌ها باشد.

امام جمعه اهواز یادآور شد: مسئولان نسبت به ارائه تسهیلات ازدواج همکاری لازم را انجام داده و زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند که در این راستا می‌توان از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها