مسئول بسیج رسانه یزد در گفتگو با دفاع پرس خبر داد؛

رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد برگزار میشود

پورمیرزایی گفت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، روز شنبه ۱۷ شهریورماه در استان یزد با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 06September 2024

«علی پورمیرزایی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد خبر داد.

وی افزود: این رویداد به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، روز شنبه ۱۷ شهریورماه در استان یزد با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

پورمیرزایی ادامه داد: رویداد طنین با هدف روایت توانمندی‌های حرفه‌ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه است. 

وی افزود: روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر محور‌های این رویداد هستند. 

پورمیرزایی تاکید کرد: در فراخوان این رویداد حدود ۴۰ نفر از بانوان فعال در حوزه رسانه ثبت نام نمودند و این افراد در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه‌های این رویداد که از چهره‌های شاخص و موفق بانوان و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان هستند، به تولید محتوا خواهند پرداخت. 

رئیس بسیج رسانه یزد در پایان گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی کمک کنند و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته یزدی ایفا کنند. 

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار