امام جمعه بندر امام خمینی (ره):

پروژه ۵ هزار واحدی بنیاد مسکن در بندر امام باید به اتمام برسد

حجت‌الاسلام عبادی گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل مردم و بنیاد مسکن هر چه سریع‌تر ساخت و ساز منازل توسط بنیاد مسکن تمام شود و شاهد واگذاری منازل و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای سکونت مردم در این مناطق باشیم.
کد خبر: ۶۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 06September 2024

پروژه ۵ هزار واحدی بنیاد مسکن در بندر امام باید به اتمام برسدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «جاسم عبادی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: بعد از آب گرفتگی سال ۹۹ در بندر امام و وضعیت اسفناک آن سال در مناطق محروم این شهر، بنیاد مسکن تصمیم گرفت کار بزرگی در راستای خدمت به مردم شریف این شهر انجام دهد.

وی افزود: در این راستا قرار بر این شد تعدادی از خانه‌ها و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی ساماندهی شود و الحمدلله توفیقات خوبی در این رابطه به دست آمده و پروژه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی پیشرفت خوبی داشته، ولی متأسفانه از سال ۱۳۹۹ تا امروز به علت‌های مختلف مانند عدم تخصیص اعتبار لازم و نبود زیرساخت‌ها حدود ۵ هزار واحدی که در دست ساخت بود تکمیل نشده و این پروژه نیمه‌کاره رها شده است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی بیان داشت: این موضوع باعث مشکلات فروانی برای مردم شده، چراکه این منازل نیمه‌کاره رها و تکمیل این پروژه به شدت طولانی شده و بعضی از مردم همچنان بلاتکلیف هستند. برخی از خانواده‌ها خانه‌های قدیمی و فرسوده خود را تخریب کرده و مستأجر شدند.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها به علت عدم توانایی مالی و ناکافی بودن اعتبار تخصیص شده از سوی بنیاد مسکن و بانک مسکن به شدت تحت فشار هستند و مشکلات متعددی برای این عزیزان ایجاد شده که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر برای این خانواده‌ها تدبیری اندیشیده شود تا از این مشکلات خارج شوند.

حجت‌الاسلام عبادی متذکر شد: امیدوارم با همکاری و تعامل مردم و بنیاد مسکن هر چه سریع‌تر ساخت و ساز منازل توسط بنیاد مسکن تمام شود و شاهد واگذاری منازل و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای سکونت مردم در این مناطق باشیم.

امام حمعه بندر امام خمینی یادآور شد: برخی مناطق هنوز آسفالت، برق و امکانات اولیه شهری را ندارند و این مسئله نیازمند تعامل بین ادارات است تا مردم از این وضعیت اسفناک خارج شوند. همکاری مردم و نهادهای مربوطه می‌تواند راهگشای این معضل و مشکل اساسی شهر باشد و هر چه سریع‌تر این مطالبه مردمی باید محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار