مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیراستان یزد:

معرفی الگوی سوم زن مسلمان از اهداف رویداد طنین

رضایی گفت: این رویداد روز شنبه ۱۷ شهریور در شهر یزد برگزار می‌شود و قطعا فرصتی است برای بانوان تا توانایی‌ها و تخصص‌های خود را در حوزه «زن و خانواده» به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۶۸۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 06September 2024

«سپیده رضایی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیراستان یزد در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد و اهمیت آن برای بانوان رسانه ای اظهار داشت: این رویداد روز شنبه ۱۷ شهریور در شهر یزد برگزار می‌شود و قطعا فرصتی است برای بانوان تا توانایی‌ها و تخصص‌های خود را در حوزه «زن و خانواده» به نمایش بگذارند.

وی افزود: تلاش کردیم در رویداد طنین، محور‌هایی همچون روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

رضایی افزود: این رویداد بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است همچنین بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان‌شمول روایت می‌کند. 

وی همچنین به اهمیت تولید محتوا در عرصه‌های مختلف مانند کلیپ، گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر اشاره کرد و ابراز امیدواری نمودکه بانوان رسانه‌ای استان آثارفاخری در این رویداد تولید و انتشار دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: این رویداد فرصتی است تا بانوان رسانه‌ای بتوانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه «زن و خانواده» در این عرصه هم، چون ساحت‌های متعدد، نقش آفرین باشندو توانایی همچنین تخصص خود را محک بزنند.

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار