امام‌ جمعه کرمانشاه:

خاطیان پشیمان در دولت به‌کارگیری می‌شوند

حجت‌الاسلام و المسلمین «غفوری» گفت: از طرفی دولت و رئیس‌جمهور بر این مطلب پافشاری می‌کنند که بحث وفاق ملی، هزینه‌های بسیاری دارد و باید کسانی که در گذشته دچار سرخوردگی شده و به دلیل برخی از افکارشان برخلاف مصالح ملی و مواضع انقلابی اقدام کرده‌اند اما امروز از مواضع گذشته پشیمان شده‌اند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند، باید در دولت به کارگیری شوند.
کد خبر: ۶۸۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 06September 2024

خاطیان پشیمان در دولت به‌کارگیری می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» امام جمعه شرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اگر شخصی تقوا پیشه کند خداوند متعال در تمام مشکلات زندگی برای او یک راه خروج باز می‌گذارد که هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد، یعنی زندگی اهل تقوا بن‌بست ندارد و همواره رزق و روزی او را می‌رساند. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: اگر کسی در زندگی به خدا توکل کند، خداوند همواره اداره‌کننده اوست و خداوند به همه اعمال او رسیدگی می‌کند؛ همان‌طور که می‌بینید خداوند، مردم غزه را با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح استوار کرده و آن‌ها را رها نکرده است و با توکل بر خدا این مردم مظلوم پیروز خواهند شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری اذعان کرد: خداوند برای هر چیزی یک اندازه‌ای قرار داده است و ما نباید توقعات بیش از اندازه داشته باشیم چرا که ممکن به مصلحت نباشد و دچار تردیدهایی شویم که ایمان ما را دچار تشکیک کند، لذا تنها راهی که باعث می‌شود انسان مؤمن زندگی مطلوبی داشته باشد، رعایت حدود الهی، احکام و شریعت اسلامی است. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به دو مبحث مهم در سطح ملی و استانی، خاطرنشان کرد: در سطح ملی، مباحثی میان جناح‌های سیاسی و افرادی که به نوعی از جناح‌های سیاسی تبعیت می‌کنند، در خصوص موضوعات مختلف سیاسی وجود دارد که در شرایط جدید و استقرار دولت چهاردهم، نگرانی‌هایی را گوش‌زد می‌کند که چه شرایطی را تجربه خواهیم کرد. 

وی در ادامه افزود: نیروهایی که تقید جدی به انقلاب و مواضع مقام معظم رهبری دارند، از به‌کارگیری افرادی با سوابق امنیتی و محکومیتی که به کار گرفته می‌شوند، ابراز نگرانی می‌کنند که بعضاً مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی نیستند و آن‌ها را رد صلاحیت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه افزود: از طرفی دولت و رئیس‌جمهور بر این مطلب پافشاری می‌کنند که بحث وفاق ملی، هزینه‌های بسیاری دارد و باید کسانی که در گذشته دچار سرخوردگی شده و به دلیل برخی از افکارشان برخلاف مصالح ملی و مواضع انقلابی اقدام کرده‌اند اما امروز از مواضع گذشته پشیمان شده‌اند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند، باید در دولت به کارگیری شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار