امام جمعه موقت خرم‌آباد:

پاسخ ایران به «اسرائیل» قطعی و محکم‌تر از وعده صادق خواهد بود

حجت‌الاسلام شمسی‌فر گفت: پاسخ ایران به «اسرائیل» قطعی و محکم‌تر از وعده صادق خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ - 06September 2024

پاسخ ایران به اسرائیل قطعی و محکم‌تر از وعده صادق خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به موضوع ثبت جهانی دره خرم آباد، اظهار داشت: امیدواریم این امر محقق شود و مسئولان نیز از این فرصت برای ایجاد اشتغال و همچنین رونق حوزه گردشگری استفاده کنند، زیرساخت‌ها باید بیشتر در این زمینه مهیا شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های قیام ۱۷ شهریور و شهادت جمعی از مردم از سوی رژیم ستم شاهی، هجرت پیامبر، شهادت امام حسن عسگری (ع)، آغاز امامت امام عصر (عج)، شهادت شهید مدنی، رحلت آیت الله طالقانی و… و همچنین با اشاره حمله اسرائیل به غزه و کرانه باختری، عنوان کرد: مجامع بین المللی، شورای امنیت و به خصوص کشور‌های اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب چرا سکوت می‌کنند؟ چرا اقدام عملی برای جلوگیری از این جنایت انجام نمی‌دهند؟

امام جمعه موقت خرم آباد، افزود: چگونه روسیه به خاطر جنگ با اوکراین، که آن هم از نظر ما بد است، از شرکت در المپیک محروم می‌شود، اما اسرائیل ۴۰ هزار زن و کودک و بی گناه را قتل عام می‌کند، اما در المپیک باید شرکت کند، این چه عدالت و حقوق بشری است؟

حجت الاسلام شمسی فر، گفت: کشور‌های اسلامی چگونه می‌توانند ببینند که بردار و خواهر مسلمان آنها جلوی چشمشان قتل عام می‌شود، آن وقت با اسرائیل روابط تجاری دارند؟

وی با بیان اینکه اگر کشور‌های اسلامی تنها این روابط اقتصادی را قطع کنند اسرائیل یک ماه هم نمی‌تواند این جنگ را ادامه دهد و دوام آورد، تصریح کرد: همان طور که حزب الله پاسخ داد، مسئولان ما نیز وعده داده اند که این پاسخ محکم‌تر از وعده صادق خواهد بود، اسرائیل در این مدت در این ترس، وحشت و سرگردانی مانده، اما بداند که هم پاسخ ایران قطعی است، هم یمن و به زودی این غده سرطانی و ظلم از روی زمین برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار