امام جمعه زنجان:

یکی از مولفه‌های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خوش‌بینی نسبت به آینده است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: یکی از مولفه‌های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خوش‌بینی نسبت به آینده است.
کد خبر: ۶۸۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 06September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان امید را سرمنشأ برداشتن گام‌های موثر در زندگی دانست و اظهار داشت: دشمن در خلاف این مسیر در راستای القای ناامیدی در بین ملت ایران است تا آن‌ها را از حرکت در مسیر بازدارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: همه باید برای تحقق این بیانیه آگاهی داشته باشند که یکی از مولفه‌های آن خوش‌بین بودن نسبت به آینده است.

وی با تاکید بر اینکه امید به غیر خدا داشتن از دلایل شکست و ناکامی است، ادامه داد: ایمان و امید به آینده از دلایل سرپا ماندن ملت ایران محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی قحطی را از عواقب اشغال ایران توسط بیگانگان در جنگ جهانی اعلام و تصریح کرد: این وقایع ناشی از بی‌کفایتی حاکمان وقت بود.

امام‌جمعه زنجان در ادامه وقایع و ایام پیش‌رو را بر اساس تقویم یادآور شد و گفت: راه‌اندازی نهضت سوادآموزی انقلابی در افزایش سطح سواد مردم ایران ایجاد کرد، ضمن اینکه ۱۷ شهریور یکی از روزهای خون‌بار انقلاب اسلامی بود و با وجود ظلم و زور استکبار و استبداد، مردم با ایمان و اخلاص به میدان آمدند و حضور آنان در عرصه‌های مختلف نتیجه بخش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار