امام جمعه موقت اصفهان:

دولت چهاردهم، کشور را به سمت قله‌ها هدایت کند

حجت‌الاسلام «محمودی» گفت: دولت چهاردهم با رفع موانع مبتلابه، کشورمان را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کند.
کد خبر: ۶۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 06September 2024

دولت چهاردهم، کشور را به سمت قله‌ها هدایت کندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت کردند و مجلس هم به تمام وزرای کابینه رای اعتماد داد، اکنون نوبت دولت است که در راستای پیشبرد اهداف کشور و نظام قدم بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی، مسائل هسته‌ای ایران را دارای منصه حقوقی و قانونی دانست و افزود: فعالیت‌های هسته‌ای کشور دارای قانون راهبردی است و مجلس آن را تصویب کرده است، از این رو از مسوولان کشور می‌خواهیم تا در چهار چوب سیاست‌ها و اصول نظام و قوانین کشور حرکت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: گاهی دشمنان گمان می‌کنند با تغییر دولت می‌توانند آب را گل آلوده و از فضای سیاسی کشور سوءاستفاده کنند.

وی افزود: مسوولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران سیاسی نیست و تمام توافق‌ها و فعالیت‌هایش از مسیر قانون اقدام راهبردی می‌گذرد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: فساد و تبعیض یکی از موانع جدی بر سر پیشرفت کشور است.

وی افزود: عزاداری‌ها و ارادت مردم در ماه‌های محرم و صفر نشان داد که آنها دلداده ولایت و انقلاب هستند، اما اگر فساد و تبعیض ریشه‌کن نشود سبب دلزدگی مردم از انقلاب خواهد شد.

خطیب جمعه اصفهان اضافه کرد: چشم دوختن به بیگانگان و اعتقاد داشتن به کمک آنها یکی دیگر از موانع پیشرفت کشور محسوب می‌شود و غفلت از دشمن و اعتماد به آنها موضوعی است که مقام معظم رهبری بارها در باره آن هشدار داده‌اند.

وی همچنین با اشاره به جنگ ۱۱ ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه گفت: در این مدت اسرائیل به هیچیک از اهدافش نرسید و به همین دلیل هم حمله به کرانه باختری را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: تمام منطقه زیر چتر مقاومت است و نظم منطقه‌ای آنگونه که آمریکا و اسرائیل می‌خواستند، پیش نرفت.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا بدنبال عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای مسلمان بودند، اما بعد از طوفان القصی، برقراری این ارتباط غیرممکن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار