امام‌جمعه ایلام:

مجامع بین‌المللی باید در برابر فجایع غزه اقتدار داشته باشند

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» با اشاره به تحولات مثبت جهانی در حمایت از مظلومان، به ویژه مردم غزه گفت:مجامع بین‌المللی باید در برابر فجایع غزه اقتدار داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ - 06September 2024

مجامع بین‌المللی باید در برابر فجایع غزه اقتدار داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام، با اشاره به بیداری ملت‌های جهان و تلاش آنها برای اجرای عدالت، به وضعیت نگران‌کننده مسلمانان غزه و فلسطین پرداخت. وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا قطعنامه‌ای برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها صادر کند.

وی همچنین به اهمیت انتظار فرج و نقش آن در سرنوشت بشریت اشاره کرد و بر لزوم شناخت دین و انجام وظایف شرعی تأکید نمود. وی با اشاره به آینده درخشان با ظهور حضرت امام‌زمان (عج)، از دانشجویان و دانشگاه‌ها خواست تا در عرصه آزاداندیشی و مطالبه‌گری پیشگام باشند و از وزیر علوم نیز خواست تا حمایت بیشتری از دانشگاه‌ها و دانشجویان داشته باشد.

در پایان، امام‌جمعه ایلام با آرزوی قبولی عزاداری‌های ماه محرم و صفر، از جوانانی که به احترام عزای اهل‌بیت (ع) مراسم‌های خود را به تأخیر انداختند، قدردانی کرد و بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی در شادی‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار