جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت است

سردار قریشی گفت: استان مرکزی جزو استان‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پُررنگ داشته است.
کد خبر: ۶۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ - 06September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، با اشاره به شرایط منطقه و وضعیت نابسامان صهیونیست‌ها، اظهار داشت: امروز نه در غزه که در کرانه باختری که در اختیار آن‌هاست نیز روزگار سختی را سپری می‌کنند و روزگار آن‌ها سیاه شده است.

اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت است

وی با اشاره به نقش‌آفرینی یمنی‌ها در منطقه و هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت است، افزود: این اتفاقات الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس و شهداست است و سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه از جهاد اسلامی و حماس تا حزب الله بهر‌ه‌مندی از اندیشه امام خمینی (ره) است.

سردار قریشی در پایان با بیان اینکه مقاومت در منطقه نقشه‌های چندین ساله استکبار را نقش بر آب کرده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مدت‌هاست کشورهای جریان استکبار از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام نگه داشته است.

وی حضور در نشست شهدا و ایثارگران را بسیار پُرخیر و برکت دانست و گفت: استان مرکزی جزو استان‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پُررنگ داشته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جوانان توانمند و غیور استان مرکزی در غالب گردان‌های رزمی، توپخانه و مهندسی رزمی و حمایت از لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب، روح الله و گردن‌های مختلف حضور پُررنگ داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار