معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح؛

دشمن بعد از عملیات وعده صادق به التماس افتاده است

سردار مرادی گفت: دشمنان سناریو‌های مختلفی را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند، اما به برکت خون شهدا تمام محاسبات آنها نقش بر آب شد.
کد خبر: ۶۸۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ - 06September 2024

دشمن بعد از عملیات وعده صادق به التماس افتاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار فرج‌الله مرادی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان و کسانی که به دنبال براندازی نظام بودند، اعلام کردند که انقلاب بیش از دو ماه دوام نخواهد آورد، سناریوهای مختلفی را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند اما به برکت خون شهدا تمام محاسبات آن‌ها نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه دشمنان کارکرد انقلاب را تنها یک رویکرد سیاسی می‌دانستند، افزود: در سایه رهنمودها و هدایت‌های امامین انقلاب، کارکرد انقلاب از همان ابتدا بر پایه تمدن‌سازی  و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و تدوام یافت‌.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور در مسیر پیشرفت و تکامل انقلاب قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمنی که روزی در سودای براندازی بود از براندازی به سمت مهار و کنترل انقلاب روی آورد اما امروز پس از وعده صادق به التماس افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار