تغییر نام یک هیأت ورزشی برای اولین بار در ایران بنام شهید کاوه

برای اولین بار در کشور، نام یک هیأت ورزشی در مشهد مقدس به نام شهید محمود کاوه تغییر نام یافت.
کد خبر: ۶۸۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 07September 2024

تغییر نام یک هیأت ورزشی برای اولین بار در ایران بنام شهید محمود کاوهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار «مرتضی قربانی» رئیس فدراسیون تیراندازی ایران در اختتامیه لیگ تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی جام زنده یاد محمود سوقندی، اظهار داشت: مظلومیت تیراندازی استان خراسان رضوی بسیار چشمگیر است و باید تجهیزات این ورزش مذهبی برای کسب سکوی های جهانی بروزرسانی شود.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی افزود: در ابتدا مصرف کننده قطعات تولید شده در کارگاه ناوک همه از استان خراسان رضوی بودند، اما هم اکنون از سراسر کشور همچنین تهران سفارش ساخت تجهیزات دارند.

غلامحسین نقدیان ادامه داد: کارگاه فنی مهندسی ناوک طراح و تولید کننده انواع تجهیزات تیراندازی و قطعات سلاح اعم از قبضه، انواع ماشه‌ها، روزنه و مگسک، بلندر و جعبه ساچمه است.

مدیر اجرایی هیات تیراندازی خراسان رضوی از قابلیت تولید کامل سلاح ورزشی و تولید سیبل‌های لیزری توسط مجموعه ناوک با همکاری دانشجویان دانشگاه فردوسی و دانشگاه ملی مهارت سخن گفت.

محسن اشرفی خاطرنشان کرد: در صورت کمک مالی به مجموعه ناوک، این مجموعه توانایی تولید هر محصولی که ورزش تیراندازی به آن نیاز دارد را دارا خواهد بود.

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با همراهی و پیشنهاد رئیس و مدیر اجرایی هیات تیراندازی خراسان رضوی در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا، بزرگترین و اولین قدم را با این تغییر نام برداشت و برای اولین بار در کشور، نام یک هیأت ورزشی در مشهد مقدس به نام شهید محمود کاوه تغییر نام یافت.

خواهر شهید محمود کاوه و آقایان اصغرزاده و اشرفی همرزمان شهید کاوه، فرماندهی یگان ویژه خراسان رضوی، شورای شهر مشهد و مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی که مهمانان این مراسم بودند در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا و کمک به ورزش مظلوم تیراندازی قدم‌هایی خواهند برداشت.

همچنین در پایان سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح لوح تقدیری به پاس قدردانی از زحمات و ابتکار جدید غلامحسین نقدیان و محسن اشرفی اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار