افزایش ۸ برابری گروه‌های جهادی بسیج اصناف

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: گروه‌های جهادی بسیج اصناف طی برنامه‌ای پنج ساله از هزار گروه به هشت هزار گروه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۸۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 07September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور درباره «اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف» که با حضور تعدادی از گروه‌های جهادی نمونه استان‌ها در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این گروه‌های جهادی نمونه از میان حدود هزار گروه جهادی بسیج اصناف سراسر کشور انتخاب شده‌اند که علاوه بر حضور گروه‌های جهادی نمونه، از هر استان دو الگوی موفق کسب و کار (الگو‌های خرد و خانگی و صنفی) نیز معرفی شده و طی مراسمی از گروه‌های جهادی نمونه تجلیل خواهد شد.

افزایش ۸ برابری گروه‌های جهادی بسیج اصناف

سردار حسن‌پور افزود: گروه‌های جهادی بسیج اصناف با دنبال کردن مباحث فنی و تخصصی در حدود ۷۰ رسته کاری (آهنگری، شیشه‌بری، تعمیرات لوازم خانگی، آرایشگری و...) در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها و مناطق مورد نیاز حضور دارند و در صدد رفع مشکلات آن‌ها هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پیش‌بینی شده تا گروه‌های جهادی بسیج اصناف طی برنامه‌ای پنج ساله، تعداد از یک‌هزار گروه فعلی به  هشت هزار به تعداد اتحادیه‌های صنفی کشور افزایش یابند. 

وی سپس با اشاره به خدمات بسیج اصناف در ایام اربعین حسینی هم بیان کرد: در ایام اربعین، سازمان بسیج اصناف با برپایی مواکب در سطح شهرها، مرز‌ها و مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا ضمن پذیرایی، به خدمات‌رسانی فنی تخصصی نیز مبادرت ورزید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار