مادر شهیدان «فریدی» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «فریدی» از پیشوا پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ - 07September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحومه حاجیه خانم «اقدس شعیری» مادر شهیدان والامقام «حسن و علی‌اصغر فریدی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، امروز شنبه در سن ۹۱ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «فریدی» به فرزندان شهیدش پیوست

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان فریدی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.

براساس این گزارش پیکر این مادر بزرگوار دو شهید بعدازظهر فردا (یکشنبه) در محله همت‌آباد شهرستان پیشوا تشییع و در صحن مطهر امام‌زاده جعفر (ع) و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

شهید علی‌اصغر فریدی، یادگار «حسین» در بیستم تیرماه ۱۳۴۷ در شهرستان پیشوا به دنیا آمد. ایشان کارمند صنایع دفاع پارچین بود. این شهید گرانقدر در سیزدهم مهر ماه ۱۳۹۳، بر اثر انفجار مواد منفجره در پارچین به شهادت رسید. پیکرش در امامزاده جعفر شهرستان پیشوا به خاک سپرده شد.

شهید حسن فریدی، هفتم آبان ۱۳۳۴، در شهرستان ورامین چشم به جهان گشود. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. کارمند صنایع دفاع بود. ازدواج کرد و صاحب دو پسر و دو دختر شد. هفتم مهر ۱۳۶۶، در بمباران هوایی پارچین بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در امامزاده جعفر شهر پیشوا از توابع زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار