مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

تجلیل از ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی

سردار «وحیدی» از تجلیل ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در سراسر استان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱ - 07September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی امروز با موضوع گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد.

سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: شعار گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله ایم» نامگذاری شده است.

وی «دریافت دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح و ابلاغ به اعضاء ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس»، «تشکیل جلسه با کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان در مورد کم و کیف آمار تجلیل شوندگان»، «مکاتبه با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در خصوص ویژه برنامه‌های تعدادی از دستگاه‌های اجرایی» را از جمله اقدامات اولیه و ستادی در رابطه با برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار وحیدی یکی از اقدامات شاخص ستاد گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس در استان را تجلیل ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده عنوان کرد و گفت: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به طور همزمان در سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور ماه، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد: لذا کمیته‌های ۹ گانه هفته دفاع مقدس استان تلاش کنند ابعاد مختلف این حماسه بزرگ در این ایام بیشتر به مردم شناسانده شود.

«ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در ادامه بر لزوم مشارکت مدارس و دانشگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: نسل جوان ما امروز باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان بیشتر آشنا شوند.

وی به برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: از دیگر موارد مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد فضاسازی شهری در ایام هفته دفاع مقدس است.

ابراهیمی اظهار داشت: همچنین برای تبیین دفاع مقدس برای نسل امروز باید برنامه‌های مختلفی از طریق فضای مجازی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها