فرمانده سپاه استان قم خبر داد:

معرفی ابعاد «جنگ شناختی» در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم

سردار «موحد» گفت: معرفی ابعاد و جلوه‌های جنگ شناختی، بخشی از ویژگی‌های نمایشگاه «یاد یاران» ویژه هفته دفاع مقدس استان قم است.
کد خبر: ۶۸۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ - 07September 2024

معرفی ابعاد «جنگ شناختی» در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم عصر امروز در آیین رونمایی از پوستر و شعار نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، اظهار داشت: خدا را سپاس می‌گوییم که بار دیگر در آستانه هفته دفاع مقدس، توفیق برپایی نمایشگاه یاد یاران را کسب کرده ایم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را ذخیره تمام نشدنی خواندند، از این رو ظرفیت‌های هنری بسیار زیادی برای معرفی فرهنگ عاشورایی حماسه و ایثار وجود دارد که باید از آنها در طول سال بخصوص در نمایشگاه یاد یاران بهره برد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین محور جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است، گفت: در نمایشگاه یاد یاران امسال تلاش شده که ابعاد، مولفه‌ها و جلوه‌های جنگ شناختی با ابزار‌های هنری معرفی شود.

فرمانده سپاه قم توجه به آسیب‌های اجتماعی را نیز از دیگر محور‌های مهم نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: غرفه‌های متنوعی پیرامون راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

سردار موحد خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زیر نظر استاندار قم و با دبیری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فعالیت می‌کند و اجرای نمایشگاه یاد یاران با معاونت اجتماعی سپاه قم است و شورای هماهنگی، بدان معناست که همه دستگاه‌های استان باید پای کار ترویج فرهنگ حماسه و مقاومت باشند.

وی با تقدیر از همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌هایی همچون شهرداری، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و بخش خصوصی، گفت: بیش از سه ماه است که مقدمات برپایی نمایشگاه در حال انجام است تا ان شاءالله خروجی مطلوبی برای گروه‌های مختلف مردم بخصوص نسل نوجوان و دانش آموزان داشته باشیم.

فرمانده سپاه قم یادآور شد: همه ساله شاهد بازدید مسافران و زائرانی که در قم حضور می‌یابند، از نمایشگاه یاد یاران هستیم و امسال که برپایی نمایشگاه با ایام هفدهم ربیع الاول و زادروز پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مصادف شده، برنامه‌های متنوع و شادی در نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه «نصرتی لکم مُعَدّه»، اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله همه ما تحت اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان خوبی برای حضرت ولی عصر (عج) باشیم و زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها