جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس:

دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه است

حجت‌الاسلام «اصغردوست» با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی جهاد، مجاهدت، کار جهادی و مخلصانه است، گفت: بسیاری مقام و معرفت را در خانقاه‌ها دنبال می‌کنند در صورتی که دفاع مقدس ما سالک پرور بوده است.
کد خبر: ۶۸۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ - 08September 2024
جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی اصغردوست» با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
حجت‌الاسلام «اصغردوست» در این دیدار اظهار داشت: پیامبر خدا (ص) به عثمان بن مظعون فرمودند؛ اى عثمان! خداوند تبارک و تعالى رهبانیّت را بر ما مقرّر نفرموده است. رهبانیت امّت من جهاد کردن در راه خداست.
 
دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه است
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی جهاد، مجاهدت، کار جهادی و مخلصانه است، افزود: بسیاری مقام و معرفت را در خانقاه‌ها دنبال می‌کنند در صورتی که دفاع مقدس ما سالک پرور بوده است.
 
جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جهاد فی سبیل الله فقط در میدان جنگ نیست، عنوان کرد: بنا به فرموده امیرالمؤمنین علی (ع) مؤمن با شمشیر و زبان خود جهاد می‌کند.
حجت‌الاسلام اصغردوست ابراز داشت: این حضور و مجاهدت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خود یک جهاد فی سبیل الله است و مصداق بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: (جهاد تبیین یک فریضه است).
 
وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با عنایت شهدا در مسیر تعالی جهاد فی سبیل الله که نصیب همه ما شده است ثابت قدم باشیم و با عنایت الهی عمرمان ختم به خیر و سعادت و شهادت در مسیر الهی شود.
 
دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه است
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار