مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

جامعه ما به فرهنگ مجاهدت و ایثار نیازمند است

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ و مکتب است، گفت: امروز جامعه ما به فرهنگ تلاش، مجاهدت و ایثار نیازمند است و مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌هایی است که جامعه اسلامی تراز انقلاب باید داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 08September 2024

جامعه ما به فرهنگ مجاهدت و ایثار نیازمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در جلسه هماهنگی اعضای ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان که با حضور وبیناری فرمانداران در دفتر «قاسم عزیز زاده گرجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد در جمع مدیران کمیته‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران و فرمانداران تلاشی که در جهت نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می‌شود را باقیات الصالحات برشمرد. 

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و سیره شهداست؛ به ویژه امسال که در آستانه دومین اجلاسیه ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان قرار داریم، خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری حماسه ایثار و معنویت ملت بزرگ ایران است و همه وظیفه داریم برای بزرگداشت چنین ایام الله بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی که همه ارزش‌های انقلابی ما به دوران با عظمت دفاع مقدس گره خورده تلاش و مجاهدت ویژه داشته باشیم. 

سرهنگ سلامی اضافه کرد: امروز شما منتخب بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستید و هر فرماندار انقلابی مسئولیت بسیج کردن شهرستان برای بزرگداشت ایام الله را دارد؛ و مدیران کارگروه وظیفه دارند برنامه‌ها را در حداقل ۲۰ دستگاه دولتی و تشکلات برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ و مکتب است، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به فرهنگ تلاش، مجاهدت و ایثار نیازمند است و مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌هایی است که جامعه اسلامی تراز انقلاب باید داشته باشد.

این مسئول از تلاش‌های فرمانداران در راستای اربعین حسینی و اجلاسیه شهدای استان مازندران قدردانی کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل استانی استاندار، همه شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را ضمن ثبت در سامانه جامع دفاع مقدس هرچه سریعتر به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام کنند.

به گفته سرهنگ سلامی کاری که برای شهدا و انقلاب انجام می‌شود باید حساس‌تر و دقیق‌تر باشد مخصوصاً نسبت به مسئولیت کارگروه‌ها باید مسئولیت انقلابی بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار