معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

بهترین شیوه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بهره‌گیری از زبان هنر است

«عزیززاده گرجی» با بیان اینکه بهترین شیوه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بهره‌گیری از زبان هنر است، گفت: همگان در دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها باید برای اعتلای نام شهدا تلاش کنند.
کد خبر: ۶۸۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 08September 2024

بهترین شیوه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بهره گیری از زبان هنر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جلسه هماهنگی اعضای ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس استان که با حضور وبیناری فرمانداران در استانداری برگزار شد، به مصوبات دور دوم سفر شهید جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: در آخرین سفر شهید رئیسی به مازندران اعتباری برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: همچنین اعتباری برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام مصوب شده که باید جذب شود.

عزیززاده گرجی به اهمیت ثبت فعالیت‌های دفاع مقدسی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه جامع دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: امید می‌رود فعالیت‌ها ثبت و ضبط شود تا شاهد تجمیع درست و به موقع آمار و اطلاعات از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان باشیم و عملکرد دیار علویان از سایر استان‌های کشور عقب‌تر نباشد.

وی با بیان اینکه کار در حوزه ایثار و شهادت باید دلی و فارغ از بخشنامه‌ها صورت بگیرد، اضافه کرد: هویت انقلاب اسلامی به دفاع مقدس و شهدا برمی‌گردد اگر از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیریم با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه بهترین شیوه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بهره گیری از زبان هنر است، تصریح کرد: همگان در دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها باید برای اعتلای نام شهدا تلاش کنند.

این مسئول بر لزوم برگزاری به موقع جلسات از سوی کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مازندران تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود کمیته‌ها با حضور فرمانداران استان مصوبات کمیته‌ها را بازنگری کرده و صورت جلسات را به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.

عزیززاده گرجی با تاکیدبراینکه صورت جلسات و مصوبات ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان در شورای اداری مازندران قرائت خواهد شد، یادآور شد: کمیته‌ها برنامه‌های متناسب با بزرگداشت هفته مقدس را متناسب با ظرفیت شهرستان‌ها، بخش‌ها و... برنامه ریزی و اجرایی کنند.

وی به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و خواستار تدبیر دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و دانشگاه‌ها شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه فضای آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها باید متناسب با هفته دفاع مقدس آماده شود، گفت: دانشگاه مازندران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به سایر دانشگاه‌ها پیشتاز باشد.

این مسئول بر لزوم توجه به تبلیغات محیطی ویژه هفته دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: باید تابلو‌های تبلیغاتی ورودی استان در هفته دفاع مقدس مزین به تمثال مبارک شهدا و تصاویری از عملیات‌های دفاع مقدس شوند.

عزیززاده گرجی از نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان خبر داد و خاطرنشان شد: آئین نواختن زنگ مقاومت مدارس باید با محوریت فرزندان شهدا و خانواده‌های معظم این مردان خدایی برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه کربلا برای زمینه سازی جهت برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، گفت: قدردان شهرداری‌های استان برای همراهی با دبیرخانه این کنگره و نصب پرچم‌های مزین به عنوان این کنگره در سطح شهر‌ها هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اجرای نمایش «راز سرزمین عشق» ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران در ساحل سیترا نوشهر را اقدامی شایسته تحسین دانست و از اجرای این نمایش فاخر و معظم در ساری خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار