مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در کرمانشاه

سردار « خوشبخت» گفت: در هفته دفاع مقدس رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت در کرمانشاه تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ - 08September 2024

تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در کرمانشاهسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس،  اظهار داشت: کم کم به ایام حماسه آفرینی دلاورمردان و زنان این سرزمین و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم.

وی افزود: دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران به رهبری امام راحل در برابر قدرت‌های جهانی بود ملت ما با پیشتوانه ایمان و تقوا و هدایت‌های امام توانست هشت سال از آب و خاک و میان کشور دفاع و حراست کند و ذره‌ای از این خاک را به دشمن ندهد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه عنوان کرد: رزمندگان و مردم غیور استان کرمانشاه نیز در ۸ سال دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در عملیات‌هایی که در استان و استان‌های دیگر انجام میشد شرکت کردند و تعداد زیادی از عزیزان در این عملیات‌ها و بمباران هواپیما‌های رژیم بعث صدام  نیز به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شدند.
 
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران است و می‌توان الگو‌های خوبی از آن زمان به نسل فعلی معرفی کرد.
 
سردار خوشبخت گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی داریم که مهم‌ترین آن تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور است، در این آیین که مقرر شده ۲۹ شهریور در سراسر کشور برگزار شود از پیشکسوتان دفاع مقدس استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
وی ادامه داد: در این روز از رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار