جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مراقب فتنه‌ انگیزی‌های دشمن باشیم

حجت الاسلام طیبی‌فر گفت: دشمن به دنبال فتنه انگیزی است، مراقب باشیم امروز دشمنان و فتنه‌گران به دنبال پرورش انسان‌های بی‌دین و ولنگار هستند لذا نباید فتنه‌ها را فراموش کنیم و باید از آنان درس بگیریم.
کد خبر: ۶۸۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 08September 2024

مراقب فتنه‌ انگیزی‌های دشمن باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران طی مصاحبه‌ای در حاشیه یادواره شهدای روستای خرق، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد چراغ شهید و یاد و نام شهید را خاموش کند تا از اذهان مردم فراموش شود. اما این یادواره‌ها سیلی محکمی به دشمنان است.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عظمت و نورانیت شهید در جامعه و شفاعت شهدا و خصوصیات آنان، جایگاه بسیار والامرتبه دارد. شهدا جایگاه بالایی دارند و پاکیزه هستند و هر کجا خونشان بر زمین ریخته آنجا پاکیزه می‌شود. امروز افرادی هستند که می‌خواستند یاد شهدا از ذهن بیرون ببرند، اما خدا کاری کرد که یاد آنها از ذهن‌ها فراموش شود.

وی متذکر شد: دشمن به دنبال فتنه انگیزی است، مراقب باشیم، امروز دشمنان و فتنه‌گران به دنبال پرورش انسان‌های بی‌دین و ولنگار هستند لذا نباید فتنه‌ها را فراموش کنیم و باید از آنان درس بگیریم. از این رهگذر والدین شهدا باید با افتخار گام بردارند و بدانند که هرچه در این مملکت است به برکت خون پاک شهدا است. قصد دشمنان برای شکست دادن انقلاب، حذف نام و یاد شهدا است، اما هر چقدر تلاش کرده یاد و خاطره ایشان هر روز پررنگ‌تر شده است.

این مسئول عنوان کرد: شهدا، یک امت هستند. توجه به زندگی شهدا و سبک زندگی و وصیت‌نامه آنان می‌تواند به عنوان الگو برای جوان ایرانی باشد و امروز هر کسی در هر منصبی که باشد اگر پاک زندگی نکند مدیون خون شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار