بررسی پرونده ۲۰۰ متقاضی ایثارگر در کمیسیون موارد خاص

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری، پرونده ۲۰۰ متقاضی ایثارگر در کمیسیون موارد خاص و ودیعه مسکن بررسی و تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۶۸۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 08September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دوازدهمین نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران امروز یک‌شنبه هجدهم شهریورماه به ریاست عباسعلی رضایی مدیرکل و سایر اعضاء در ساختمان شهید رجایی برگزار و پرونده تعدادی از ایثارگران متقاضی استفاده از تسهیلات ودیعه مسکن بررسی و تعیین تکلیف شد.

بررسی پرونده ۲۰۰ متقاضی ایثارگر در کمیسیون موارد خاص

بر اساس این گزارش عمده درخواست‌های مطرح شده ایثارگران در حوزه معیشت و تأمین ودیعه مسکن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این نشست با بیان اینکه ریاست عالی بنیاد همواره بر حل مشکلات ایثارگران تاکید دارند و سیاست‌های ما نیز همسو با این رهنمون‌ها پیش می‌رود، گفت: شهرستان‌های استان تهران به جهت مهاجرپذیر بودن و گستردگی حوزه خدمت‌رسانی، جزو مناطق خاص محسوب می‌شود و باید به صورت ویژه دیده شود.

وی ادامه داد: البته روسای ادارات در شهرستان‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده می‌کنند تا مشکلات ایثارگران در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود؛ گاهی لازم است مواردی را نیز در ستاد بررسی کنیم که بر اساس ضرورت، موارد خاص را تعیین تکلیف کنیم.

رضایی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح سپاس در شهرستان‌ها ادامه داد: طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با مشارکت ادارات و نهادها، گام مثبت دیگری در بررسی و ارائه خدمت به ایثارگران است که اگر این طرح با همت سراسری و مشارکت‌های مطلوب برون سازمانی انجام شود، اثربخش خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار