مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای نسل آینده هستند

«واحد» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.
کد خبر: ۶۸۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 08September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل امروز (یکشنبه) در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را اسوه‌های صبر و ایثار و مدافعان اصلی نظام و انقلاب در مقابل تهاجم دشمن دانست و از تلاش‌ها و از خودگذشتگی آنها قدردانی کرد.

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند

واحد با بیان اینکه امروز به برکت حضور این عزیزان روحیه جهاد و شهادت عرصه‌های مختلف جاری است،افزود: تکریم و بهره‌گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است و حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی های بزرگ و دستاوردهای عظیم شده و امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت وجود همین الگوهای کامل است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است، افزود: دشمن در انزوا قرار دادن کشور با شکست جدی مواجه شد و امروز نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست و این موفقیت ها به برکت وجود پیشکسوتان و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد، ولایتمداری و شهادت در جامعه است.

وی تأکید کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می‌دهند که دشمن در همه عرصه ها ناکام و شکست خورده است و نصرت های الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و قطعا دست خداوند و عنایات امام زمان (عج) در تمام پیروزی ها برای ما و شکست های سنگین برای دشمنان آشکار است.

واحد با تاکید بر اینکه مقام والای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، باید همواره گرامی داشته شود، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.

این مسئول متذکر شد: با هدف تجلیل از رشادت‌ها و جانبازی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از ۱۵ هزار رزمنده، پیشکسوت و ایثارگر دفاع مقدس را در سال ۱۴۰۳ در برنامه داریم که با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های فرهنگی، ستاد‌های شهرستانی و کارگروه‌ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار