مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

ورزشکاران با منش پهلوانی خود می‌توانند الگویی مناسب برای جوان‌ترها باشند

بنی تمیم گفت: ورزشکاران ما زمانی می‌توانند الگوی خوبی برای نسل جوان‌تر باشند که از نظر اخلاقی و معرفتی کمی از جامعه جلو بیفتند و منش پهلوانی خود را به دیگران عرضه کنند.
کد خبر: ۶۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 08September 2024

ورزشکاران با منش پهلوانی خود می‌توانند الگویی برای جوانترها باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه با «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر تکمیل یادمان شهید گمنام این مجموعه تاکید کرد.

وی در این جلسه به اهمیت معنویت در حوزه ورزش پرداخت و اظهار داشت: تفاوت جامعه ورزش ما با خیلی نقاط دنیا داشتن روحیه ایثار، گذشت و میهن پرستی نزد جوانان ما است.

سردار مرادحاجتی گفت: وجود این شهید گمنام در این مجموعه بزرگ ورزشی می‌تواند محفلی برای جوانان ورزشکار و تیم‌های ورزشی ما باشد و مکانی که قبل از هر فعالیتی به آن اقتدا کنند و انشالله حاجت بگیرند.

بنی تمیم نیز با ابراز همدلی و همراهی با ورزشکار پارالمپیکی خوزستان که مدال غیرت را گرفت و مدال رکورد جهانی را پس داد، گفت: ورزشکاران ما زمانی می‌توانند الگوی خوبی برای نسل جوانتر باشند که از نظر اخلاقی و معرفتی کمی از جامعه جلو بیفتند و منش پهلوانی خود را به دیگران عرضه کنند.

وی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان برای اتمام یادمان شهید گمنام در جوار ورزشگاه تختی اهواز خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش ما این است که هر چه زودتر میزبان این شهید خوشنام در فضای ورزشی و ارزشی خودمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار