جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری اولین کنگره شهدای استان کرمانشاه در مهر امسال

سردار «قنبری» از برگزاری اولین کنگره شهدای استان کرمانشاه در مهر امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 08September 2024
برگزاری اولین کنگره شهدای استان کرمانشاه در مهرماه امسالبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که به میزبانی شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از پنج استان درگیر در دفاع مقدس بوده که به علت نداشتن مکانی مناسب در شأن هم‌استانی‌ها تاکنون موفق به برگزاری کنگره شهدای استان نشده است.
 
وی افزود: جنگ در کرمانشاه آغاز شد و آخرین صفحه جنگ هم در ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۷ در کرمانشاه بسته شد، هر چند دفتر جنگ بسته شد، اما حکایت همچنان باقی ماند و هنوز هم دشمن در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... با ملت در جنگ است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در مقابل جنگ رسانه‌ای تمام‌عیاری دشمن علیه کشور، تنها جهاد تبیین چاره‌ساز و جوابگو است.
 
این مسئول ادامه داد: دشمنان در موضوعات مختلف خرده‌فرهنگ‌هایی را به جامعه ما وارد می‌کنند که متأسفانه آرام‌آرام به‌خصوص نسل جوان آن را می‌پذیرد، تنها با جهاد تبیین باید ریزریز موضوعات را دنبال کنیم و جوانان را آگاه سازیم که فریب خیلی از مباحث و موضوعات را نخوردند و شهدا بهترین بستر برای تبیین هستند.
 
سردار قنبری با یادآوری فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه «شهدا امامزادگان عشق هستند» تصریح کرد: ۲۰۰ هزار شهید دادیم تا با افتخار امروز بگوییم خون دادیم، اما یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادیم.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از دین شهدا بر گردن ملت سخن گفت و افزود: نسبت به شهدا دین داریم که باید آن را اد‌ها کنیم و جهاد تبیین را در جامعه ایجاد شود و جوانان را نسبت به جنگ شناختی دشمن آگاه کنیم.
 
وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های ۲۴‌گانه در شهر کرمانشاه در راستای برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه، تصریح کرد: در هر شهرستان هم ۱۰ کمیته فعال است که یک‌شال است مشغول به خدمت هستند.
 
سردار قنبری زمان برگزاری اولین کنگره شهدای استان کرمانشاه را ۲۱ مهر امسال عنوان کرد و یادآور شد: چهارم مهرماه با مقام معظم رهبری دیداری خواهیم داشت.
 
این مسئول تصریح کرد: اجلاسیه شهدای استان کرمانشاه به مدت و روز با حضور مهمانانی از خارج استان برگزار می‌شود.
 
سردار قنبری خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری برای کنگره شهدای استان از ۲۰ شهریورماه آغاز شود و شاهد تغییرات معنوی و شهدایی در سطح شهر باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار