آغاز برگزاری نمایش رزمی فرهنگی حدیث پایداری در تربت‌ حیدریه

برنامه نمایش رزمی فرهنگی حدیث پایداری ویژه کنگره شهید عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت حیدریه با حضور مسوولان محلی و جمعی از مردم در محوطه دانشگاه تربت حیدریه آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 08September 2024

آغاز برگزاری نمایش رزمی فرهنگی حدیث پایداری در تربت‌ حیدریهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در این مراسم که در محل دانشگاه تربت حیدریه، برگزار شد، اظهار داشت: برنامه نمایش رزمی فرهنگی حدیث پایداری ویژه کنگره شهید عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت حیدریه (شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رشتخوار) شنبه شب با حضور مسئولان محلی و جمعی از مردم در محوطه دانشگاه تربت حیدریه آغاز شد. 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: از آنجا که مردم شهیدپرور تربت‌حیدریه در سال ۵۷، ۴۳ روز زودتر از دیگر مردم ایران بساط حکومت طاغوت را برچیدند، لذا نمایش آیینی از روز‌های نخستین مبارزات انقلابی مردم این خطه آغاز می‌شود.

یعقوبیان خاطرنشان کرد: در ادامه به دوران هشت سال دفاع مقدس و دلاور مردی رزمندگان اسلام پرداخته شده‌ است.

وی با بیان اینکه نمایش آیینی به همراه نمایشگاه‌های دستاورد‌های انقلاب اسلامی و طرح اسوه تا پایان هفته جاری دایر است، افزود: شایسته است مردم و به خصوص نسل جوان و نوجوان برای آشنایی با تاریخ دفاع مقدس و دستاورد‌های نظام اسلامی، همه روزه از ساعت ۱۸ به محوطه نمایشگاه در محل دانشگاه تربت‌حیدریه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار