نماینده ولی فقیه در مازندران:

وحدت به‌وجود آمده در جریان اربعین قابل توجه است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: وحدت به‌وجود آمده در جریان اربعین که در یک بازه زمانی ۱۵ روزه حدود ۲۰ میلیون انسان که سه چهار میلیون نفر از کشور ما عازم شدند بسیار قابل توجه است.
کد خبر: ۶۸۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 08September 2024

وحدت به‌وجود آمده در جریان اربعین قابل توجه استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار حجت الاسلام «ناصری» رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، ضمن گرامی‌داشت مناسبت‌های پیش‌رو و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: وحدت به‌وجود آمده در جریان اربعین که در یک بازه زمانی ۱۵ روزه حدود ۲۰ میلیون انسان که سه چهار میلیون نفر از کشور ما عازم شدند بسیار قابل توجه بوده، مدیریت اینها کار مشکلی است.

وی با اشاره به ورود هرساله ۲۰ میلیون مسافر به مازندران، افزود: مسافرین منتظر نمی‌مانند که ایام نوروز فرا برسد در اواخر هر هفته به مازندران سفر می‌کنند، مدارس هم در آستانه بازگشایی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه از اینکه استان ما یکی از پنج استانی است که در حوزه نماز برتر شدند جای تقدیر دارد، یادآور شد: به مسئله نماز از بُعد وظیفه حکومتی نگاه می‌کنیم، اما دبیر ستاد اقامه نماز خود یک مسلمان است و نسبت به نماز وظایفی دارد، چنانچه که در رابطه با مسئله حجاب هم همین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر نگاه دینی و اسلامی داشتن به مسائل مختلف، بیان کرد: نگاه دینی و ایمانی یک مسلمان مهم است و باید جواب خدا و پیغمبر (ص) را بدهیم، کار به دست آدم دیندار بیافتد مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر در وجود یک مسئول دین و ایمان باشد هیچ نیازی به توصیه نیست، هر چیزی آفت دارد، آفت دین بی‌نمازی است، ظاهر و باطن دین انسان باید در روز قیامت سالم باشد نه خراب، نماز نخواندن دین را آفت‌زده می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه دین و ایمان تقویت شود، حجاب درست می‌شود، جلوی سوءاستفاده‌ها هم گرفته می‌شود، تاکید کرد: از نظر کارشناسی تصادفات معلول سه عامل؛ خطای انسانی، مشکلات جاده‌ای و مشکل خودرو است، شما مسئول بخش راه هستید، اما همه جا باید با وجدان دینی رفتار شود به حق الناس توجه کنیم، اگر اینطور باشد، خودروساز خودرو را خوب می‌سازد، انسان هم خطا نمی‌کند و راهداری مراقبت از جاده را به‌درستی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار