سردار پاکپور: یادواره شهدا و حماسه‌سازان شمال غرب کشور برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آیین پاسداشت شهدا و حماسه‌سازان نیروی زمینی سپاه در عملیات‌های این نیرو به‌ویژه عملیات بزرگ فتح ارتفاعات جاسوسان، ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ - 08September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه یادواره شهدا و حماسه‌سازان شمال غرب کشور به ویژه عملیات فتح جاسوسان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاریخ و جغرافیای منطقه غرب و شمال غرب کشور مشحون از حماسه‌ها و فداکاری‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها مستور و ناگفته باقی مانده است.

یادواره شهدا و حماسه سازان شمال غرب کشور به ویژه عملیات فتح جاسوسان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سردار پاکپور ادامه داد: دهه ۹۰ دوران پرفراز و نشیبی برای منطقه غرب و شمال غرب کشور با وجود عناصر و گروهک‌های ضد انقلاب به ویژه در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در چنین شرایط حساس و دشواری، با حماسه فرزندان این ملت در نیروی زمینی سپاه و طی سلسله عملیات‌هایی، کیلومتر‌ها از خاک کشورمان از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: در جریان مبارزه با ناامنی و مقابله با اشغالگری و تهدیدات تروریستی، تعدادی از حماسه‌سازان در این عملیات بزرگ از جمله ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسیدند که تاکنون به بسیاری از ابعاد این حماسه و شهدای آن پرداخته نشده است. 

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: برای پاسداشت حماسه‌های قهرمانان نیروی زمینی سپاه در صیانت از امنیت کشور به ویژه در منطقه غرب و شمالغرب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلسله عملیات‌های ارتفاعات موسوم به جاسوسان، یادواره باشکوهی با شرکت پرشور مردم شهیدپرور و خانواده شهدا ۲۱ شهریور در محل شهادت شهدای نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات جاسوسان شهرستان میرآباد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار