حماس: عملیات «الکرامه» پاسخ به هولوکاست غزه و کرانه باختری است

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری اشغالی، این عملیات را پاسخی طبیعی به هولوکاست راه‌اندازی شده توسط اشغالگران در نوار غزه و کرانه باختری ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۸۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 08September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه الجزیره، در بیانیه جنبش حماس آمده است: عملیات قهرمانانه‌ای که یکی از دلاورمردان اردنی انجام داد، پاسخی طبیعی به هولوکاستی است که دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری اشغالی اجرا کرده است.

حماس: عملیات «الکرامه» پاسخ به هولوکاست غزه و کرانه باختری است

حماس اضافه کرد: عملیات الکرامه مُهر تاییدی بر مخالفت ملت‌های عربی با رژیم اشغالگر و جنایاتش و همچنین حمایت جدی آنها از ملت فلسطین و مقاومت آنها است.

حماس همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواست در اعتراض به جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و حملات وحشیانه به کرانه باختری قیام کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: غزه‌ای که در برابر صهیونیست‌ها دفاع می‌کند و وارد جنگ سختی شده که در آستانه یک ساله شدن است، از امت عربی و اسلامی و تمامی آزادگان جهان می‌خواهد در برابر دشمن صهیونیستی به پا خیزند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ساعاتی پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «الکرامه» (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، سه صهیونیست کشته شده‌اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این سه صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری در این باره گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه الکرامه شده بود.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار