حماس: حال محمد الضیف خوب است

یکی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرمانده شاخه نظامی این جنبش در نوار غزه را تکذیب و اعلام کرد که وی در حال فرماندهی مقاومت در نبرد است.
کد خبر: ۶۸۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 08September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه الجزیره درباره اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر موفقیت ارتش رژیم اشغالگر در ترور «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام تاکید کرد: حال برادر ابو خالد (محمد الضیف) خوب است و او در حال انجام فعالیتش و عمل به نقش فرماندهی مقاومت است.

حماس: حال محمد الضیف خوب است

وی افزود: تمام شایعاتی که منتشر شد او را دلسرد نکرده است و با وجود گذشت بیش از ۳۳۰ روز جنگ، نه او و نه سربازانش از مواضع خود در برابر دشمن عقب نشینی نکرده‌اند.

حمدان همچنین اضافه کرد: مقاومت امروز می‌داند که وضعیت، بهتر از قبل است و در میدان نبرد یاد می‌گیرد چگونه عملکرد خود را بهبود ببخشد و ملت خود را در آغوش بگیرد. مقاومت در نبرد بر اهداف خود در برابر رژیم اشغالگر متمرکز بوده و درگیر نبرد‌های حاشیه‌ای نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در تکاپو برای دستاوردسازی و خروج از فشار شکست در جنگ، مدعی ترور محمد الضیف طی عملیاتی در نوار غزه شده بود.

اسامه حمدان حدود یک ماه پیش نیز گفت که ادعای رژیم اشغالگر درباره ترور «محمد الضیف» صحت ندارد و او در سلامت کامل بسر می‌برد.

حمدان تصریح کرد که ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور ضیف به دلیل توجیه بمباران منطقه مورد نظر و کشتار در آن منطقه بوده در حالی که این رژیم پیش‌تر آن منطقه را امن اعلام کرده بود.

رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که در بمباران منطقه المواصی در غرب خان یونس واقع در نوار غزه، محمد الضیف را به شهادت رسانده است.

این رژیم پیشتر در روز ۱۳ ژوییه (۲۳ تیر) نیز مدعی شده بود که در جریان یک عملیات در جنوب غزه، الضیف را هدف قرار داده است.

به گزارش دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار