پیام تسلیت فرمانده سپاه قم در پی درگذشت والده شهید «غلامعلی ابراهیمی»

سردار موحد در پیامی، درگذشت بانو «اسحاقی» مادر بزرگوار شهید غلامعلی ابراهیمی از شهدای عملیات والفجر ۱۰ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 08September 2024

پیام تسلیت فرمانده سپاه قم در پی درگذشت والده شهید «غلامعلی ابراهیمی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در پیامی، درگذشت بانوی انقلابی «ربابه اسحاقی» مادر بزرگوار شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز شهید والامقام حاج سید غلامعلی ابراهیمی

سلام علیکم

«با کمال تاسف و تاثر رحلت غم انگیز بانوی مجاهده و مومن و انقلابی، ام الشهید حاجیه خانم ربابه اسحاقی مادر بزرگوار شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و شما خانواده گرامی و بستگان معظم، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن فقیده‌ی سعیده، حشر با ام الشهداء حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه با عظمت حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.»

شهید غلامعلی ابراهیمی متولد هفتم تیر سال ۱۳۳۶ در روستای بیدهند شهرستان کهک قم بود. وی بیش از ۴۵ ماه سابقه حضور در جبهه داشت و در این مدت ۴ بار مجروح شد و سرانجام ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر اثر اصابت ترکش از ناحیه قلب، ریه و شکم در منطقه حلبچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

پیکر مادر شهید ابراهیمی عصر امروز یکشنبه از مسجد حضرت علی اکبر (مسجد بیدهندی ها) واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) به سمت گلزار شهدای علی ابن جعفر تشییع و در جوار مزار فرزندش به خاک سپرده شد.

دو مستند صبورانه و جان‌های عاشق، ویژه خاطرات مادر شهید ابراهیمی، به همت معاونت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تهیه و از شبکه استانی سیمای قم پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار