معاون پارلمانی دولت سیزدهم:

سکوهای اطلاع‌رسانی باید قوانین کشورها را رعایت کنند

«حسینی» گفت: در آمریکا با پلتفرم تیک‌تاک برخورد کردند، در فرانسه رئیس تلگرام بازداشت شد و در ترکیه اینستاگرام را توقیف کردند؛ پلتفرم‌ها و سکوهای اطلاع‌رسانی باید قوانین کشورها را رعایت کنند باید در این زمینه بیشتر کار شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ - 08September 2024

سکوهای اطلاع‌رسانی باید قوانین کشورها را رعایت کنندبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی دولت سیزدهم، امروز (یک شنبه) در اجرای طرح ملی اعتلا که در دانشگاه آزاد واحد بروجرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه اساتید باید تقوای سیاسی داشته باشند، اظهار داشت: امروز رسالت خطیری بر دوش همه ماست، چون در کشور، 

زمینه‌های فرهنگی زیادی وجود دارد که اگر نسل جوان را آشنا کنیم، در بخش‌های مختلف بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به معرفی مفاخر، بیان کرد: در شهر بروجرد، مفاخر فراوانی وجود دارد که باید ابعاد مختلف شخصیتی آنها به جوانان و دانشجویان در سطح ملی معرفی شود.

معاون پارلمانی دولت شهید رئیسی ادامه داد: روز خبرنگار به‌خاطر شهید صارمی است که از دیار بروجرد برخاست و اگر به‌درستی این شخصیت‌ها را برای نسل جوان تبیین کنیم، آن‌ها تلاش می‌کنند رمز و راز موفقیت آن‌ها را بررسی کنند.

حسینی با بیان اینکه شخصیتی مثل آیت‌الله بروجردی (ره) باید بیشتر برای نسل جوان معرفی شود، گفت: در دوران دفاع مقدس افرادی مانند شهید بروجردی خدمات زیادی را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تجلیل و گرامیداشت بزرگان باید همیشه در اولویت باشد چون همیشه بر محیط خود اثرگذار بودند و تغییر ایجاد کردند، اظهار کرد: استاد مهرداد اوستا از شخصیت‌های بزرگ بروجرد بود. استاد عبدالحمید آیتی هم به همین صورت باید معرفی شود.

معاون پارلمانی دولت سیزدهم بیان کرد: تک‌ تک ما مسئولیت داریم تا به تعالی و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها کمک کنیم که در این راستا، حمایت از جوانان باید انجام شود تا خود همین جوانان سرمنشأ توسعه و پیشرفت شوند و اساتید در این مسیر نقش مؤثری دارند تا با اثرگذاری بر جوانان، آن‌ها را در مسیر تعالی کشور قرار دهند.

حسینی اظهار کرد: آنچه به مصلحت مردم است باید در دستور کار قرار گیرد و کسانی که در مسائل فرهنگی و سیاسی می‌خواهند اثرگذار باشند باید مصلحت جمعی مردم را در نظر بگیرند.

وی گفت: بحث روز جامعه امروز که توسط رئیس‌ جمهوری بیان شده، وفاق ملی است. نیاز است این موضوع بررسی و نقاط قوت و ضعف آن استخراج شود. اساتید دانشگاه مسائل روز را آسیب‌شناسی و دانشجویان را آگاه کنند، مطالبه‌گری نخبگان جامعه باعث می‌شود مسئولان و مدیران کشوری پاسخگو باشند.

حسینی بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که در چند ماه اخیر، انتخابات برگزار شد و استقرار دولت و حوادث منطقه مانند فلسطین و غزه را داریم. بنابراین رسالت اساتید در این تحولات بسیار مهم است که بتوانند اثرگذاری مثبتی داشته باشند.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم طرح‌های بزرگی اجرا و با کشورهای همسایه ارتباط‌هایی برقرار شد و باید تلاش کرد تا خدمت‌رسانی ادامه داشته باشد. شهید رئیسی زمانی فعالیت خود را در دولت آغاز کرد که مشکلات فراوانی وجود داشت و دیدیم که بسیاری از کارها را به‌خوبی انجام داد.

او افزود: رسالت ما این است که واقعیت‌ها را بیان کنیم و برای پیشرفت کشور همه باید تلاش کنند و براساس فرامین رهبری می‌توان به موفقیت رسید و باید فرامین رهبری را در موضوعات مختلف تبیین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار