مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

خیریه‌ها در مسیر تسهیل خدمات کارآمد و روزآمدتر گام بردارند

«قانعی» با اشاره به خدمات بروز و کارآمد برخی خیریه‌ها از نیازمندان گفت: حمایت‌های مردمی، ضرورت امروز جامعه ما است و خیریه‌ها باید در مسیر تسهیل خدمات کارآمد و روزآمدتر گام بردارند.
کد خبر: ۶۸۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 08September 2024

خیریه‌ها در مسیر تسهیل خدمات کارآمد و روزآمدتر گام بردارندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا قانعی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس امروز یکشنیه در حاشیه بازدید از انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(عج) با بیان اینکه حمایت‌های مردمی، ضرورت امروز جامعه ما است اظهار داشت: این انجمن با قریب ۳۰ سال خدمت‌رسانی به ۳۴۰۰ نفر از ایتام شیراز، ۱۲۰۰ خانواده را در جامعه‌ای کوچک گرد هم آورده است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: خدمات این خیریه جامع، منسجم و با برنامه‌ریزی بلند مدت و دقت نظر بالا است و رویکرد تربیتی در این موسسه قابل تحسین است.

حمیدرضا قانعی افزود: بسیاری از خیریه‌ها علی‌رغم تلاش فراوان و ظرفیت‌های ایجاد شده، حیطه فعالیت محدودی دارند اما عملکرد این خیریه نشان می‌دهد که عقل منفصلی در این مجموعه وجود دارد که به صورت مکرر اندیشه‌های جدید و نو به این جامعه‌ی کوچک تزریق می‌کند.

وی با بیان اینکه خیریه ایتام مهدی فاطمه (عج) گامی موثر در جهت تسهیل خدمات کارآمدتر برداشته است اضافه کرد: علی‌رغم بسیاری از خیریه‌ها که به روش سنتی خدمات خود را ارائه می‌دهند؛ این خیریه با آینده‌نگری و به روزرسانی، عمده فعالیت خود را از طریق نرم‌افزار خدمات و در فضای مجازی ارائه می‌دهد که گامی موثر به سمت جلو و در جهت تسهیل خدمات کارآمدتر برداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار