فرماندار پلدختر:

دانشنامه شهدای پلدختر نگاشته می‌شود

علیپوری ضمن تاکید برضرورت گردآوری و نگارش دانشنامه شهدای پلدختر، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که باید از آن به‌نحو احسن استفاده شود.
کد خبر: ۶۸۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ - 08September 2024

دانشنامه شهدای پلدختر نگاشته می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از پلدختر، «احسان علیپوری» فرماندار پلدختر عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با بیان اینکه دانشنامه شهدای پلدختر تهیه می‌شود، گفت: کتاب برای معرفی شهدای پلدختر در سطح کشور نوشته می‌شود.

وی افزود: شهرداری پلدختر اقدامات خوبی در یادمان شهدای گمنام انجام داده‌است که ضرورت دارد با همکاری همه دستگاه‌هایی اجرایی سرعت این پروژه بیشتر شود.

 فرماندار پلدختر عنوان کرد: هدف ما ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و کوتاهی در کار شهدا و دفاع مقدس به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که باید از آن به‌نحو احسن استفاده شود.

پلدختر در جنگ تحمیلی بیش از 70بار مورد هجوم بی‌رحمانه رژیم بعث عراق قرار گرفته‌است. این شهرستان 351 شهید،1200جانباز و 21آزاده را تقدیم انقلاب کرده‌است که به‌تناسب میزان جمعیت به هویزه ثانی معروف است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار