بررسی ناترازی‌های انرژی مصرفی صنایع فارس با نظارت مسئولان قضایی

جمعی از تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان فارس در نشست دوره ای با رئیس کل دادگستری فارس مشکلات و موانع حوزه تولید و صنعت استان فارس از جمله ناترازی‌های انرژی مصرفی را مطرح کردند.
کد خبر: ۶۸۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 08September 2024

بررسی ناترازی‌های انرژی مصرفی صنایع فارس با نظارت مسئولان قضاییبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «سید کاظم موسوی» نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در نشست امروز خود با برخی فعالان صنایع اقتصادی استان فارس ضمن شنیدن برخی مشکلات صنایع استان در حوزه ناترازی مصرف انرژی در فصول گرم و سرد سال به معاون قضایی دادگستری فارس مأموریت داد تا این موضوع را در دستور کار قرار داد و ضمن اخذ توضیح از مسئولان ذیربط نتیجه را اعلام نماید .

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی با بهره از نقش نظارتی خود  حمایت از سرمایه گذاری، تولید مولد، فعالیت های اقتصادی و اشتغال زا را مورد حمایت قرار می دهد گفت: دادگستری با به کارگیری ظرفیت های قانونی در وهله اول تلاش کرده است از طریق تعامل با مسئولان و یادآوری وظایف قانونی آنان در قبال حمایت از تولید، مشکلات را پیگیری و رفع کند اما در صورت بروز هر گونه کارشکنی مسیر برخوردهای قانونی را در دستور کار قرار می دهد.

وی تصریح کرد: روند رسیدگی به درخواست ها و  پرونده های واحد های تولیدی در مراجع قضایی فارس بدون وقفه و در کوتاه ترین زمان طی می شود و در دادگستری فارس اجازه نداده ایم پرونده های قضایی خللی در فرایند تولید کارخانجات و واحد های تولیدی ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس ارتباط مستمر با فعالان اقتصادی را از جمله برنامه های اولویت دار در مجموعه قضایی فارس خواند و افزود:  تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیتها و اختیارات خود در مسیر رونق تولید گام برداریم .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه گفت و شنود مسئولان قضایی فارس با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان استان امری متداول و هفتگی است گفت : این روند به پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع کمک شایانی کرده است  به نحوی که هر هفته در قالب کارگروه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی جمعی از همکاران قضایی با اختیارات لازم ضمن برگزاری نشست مشترک با تولیدکنندگان در محل اتاق بازرگانی استان رأی زنی با سایر مسئولان اجرایی ، اقتصاید ، مالی و بانکهای استان را به منظور رفع و یا کاهش مشکلات با جدیت و حسایست دنبال می کنند.

گفتنی است در این نشست مشترک مدیران عامل شرکت های سیمان لامرد و داراب ، فولاد پاسارگاد و کاشی و سرامیک حافظ  آباده به بیان مشکلات خود در مسیر تولید پرداختند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار