سردار رضایی در دیدار وزیر دادگستری مطرح کرد؛

تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران

جانشین فرمانده کل انتظامی از لزوم بازنگری در قانون تناسب جرم و مجازات خبر داد و گفت: تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران است.
کد خبر: ۶۸۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲ - 09September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در دیدار با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری اظهار داشت: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است که از وزیر محترم دادگستری انتظار می‌رود پیگیری لازم را در این خصوص انجام و هرچه سریع‌تر نسبت به تصویب قانون بکارگیری سلاح اقدام شود.

تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران

وی با تأکید بر اینکه باید از مأموران در مأموریت‌ها حمایت شود، عنوان داشت: حمایت‌های همه جانبه قضائی از مأموران می‌تواند انگیزه بیشتر به آنان برای انجام موفقیت آمیز مأموریت‌ها بدهد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به تأثیرگذاری پابند‌های الکترونیکی و کاهش جرایم و کنترل مجرمان سابقه تصریح کرد: این رویکرد بسیار مهم است و باید موانع قانونی آن رفع شود.

سردار رضایی با بیان اینکه تناسبی بین جرم و مجازات وجود ندارد بر لزوم بازنگری قانون در این زمینه تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات بازدارنده سلبی و ایجابی در راستای برخورد با جرایم امری مبرهن است و بایستی در مسیر اجرای قانون باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها