معرفی کتاب؛

«گردان بستان»

کتاب «گردان بستان» اثری است که توسط «عبدالرضا کرامت» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۶۸۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴ - 09September 2024

«گردان بستان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «گردان بستان» اثری است که توسط «عبدالرضا کرامت» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 288 صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده شکل گیری و فعالیت گردان بستان را بیان می‌کند. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

یک بار به پادگان پدافند نیروی هوایی اهواز که الان روبروی منطقه کیانشهر قرار دارد رفتیم در آن زمان نیروهای رزمنده بهبهانی که همشهری لطف‌الله بودند در آنجا مستقر بودند و فکر کنم لطف‌الله می‌خواست همراه این نیروها در عملیات کربلای 4 شرکت کند.

وقتی به آن مقر رسیدیم متوجه شدیم نیروهای گردان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند. لطف‌الله گفت به سمت منطقه‌ای که نیروها رفته‌اند برویم. وقتی به سه راه حسینیه نزدیک خرمشهر رسیدیم در آنجا دژبانی برگه تردد ویژه می‌خواست که ما نداشتیم و از ورود ما جلوگیری کردند. 

لطف‌الله گفت که من را پیاده کن و شما برگردید به کسی هم نگو که من را کجا رساندی و من بعد از پیاده کردن ایشان به سمت مقر خودمان برگشتم. 

انتهای ییام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار