معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

فضای معنوی مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش موثری در دوری جوانان از مواد مخدر دارد

«حاجی زاده» گفت:: فضای معنوی و صمیمانه مساجد و پایگاه‌های بسیج، نقش مهم و اثر گذاری در دور نگه داشتن نسل جوان از مواد مخدر دارد و لذا باید برنامه‌ها و طرح‌های مناسبی برای پویایی بیش از پیش این مراکز داشته باشیم.
کد خبر: ۶۸۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 09September 2024

فضای معنوی مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش موثری در دوری جوانان از مواد مخدر داردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن امام جواد (ع) استانداری قم اظهار داشت: یکی از الزامات مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر، آموزش‌های پیشگیرانه در خانواده‌ها و مدارس است که باید به‌طور جد پیگیری شود.

حاجی زاده استفاده از تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های شهری را یکی دیگر از راه‌های اطلاع رسانی و هشدار به نسل‌های جوان در مورد مخاطرات سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: دستگاه‌های متولی در این زمینه با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات لازم را صورت دهند.

وی ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: فضای معنوی و صمیمانه در این اماکن، نقش مهم و اثر گذاری در دور نگه داشتن نسل جوان از مواد مخدر دارد و باید برنامه‌ها و طرح‌های مناسبی برای فعالیت و پویایی بیش از پیش مساجد و پایگاه‌های بسیج در این صورت دهیم.

معاون استاندار قم انسجام و همکاری بین دستگاه‌های استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر را خوب عنوان کرد و افزود: کار مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی تعطیلی ندارد و باید تلاشی شبانه روز و جهادی برای فراهم کردن محیطی امن و جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر انجام شود.

حاجی زاده خاطر نشان کرد: اجرای مصوبات و برنامه‌های استان در سطح شهرستان‌های قم، کهک و جعفرآباد نیز در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار