نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲ برگزار شد

نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش سالروز مبدأ فعالیت‌های جهادی در سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 10September 2024

نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲ برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش سالروز مبدأ فعالیت‌های جهادی با حضور سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، سرهنگ پاسدار رمضانعلی چوبداری مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، یدالله آهنگران معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرهنگ چوبداری با اشاره به سخنان رهبر معظم مبنی بر اینکه کار جهادی بن بست‌ها را می‌شکند، اظهار داشت: رسانه‌ها باید با قلم خود حماسه عظیم جهادگران بسیجی در خدمت به مردم، محرمیت زدایی و امید آفرینی را به اطلاع مردم برسانند.

 در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ فعالیت‌های جهادی در جامعه گفت:رسانه‌ها سفیران عشق و امید فعالیت‌های جهادگران بسیجی در خدمت به مردم و محرومیت زدایی باشند تا مردم از فعالیت‌های بزرگ و ارزشمند جهادگران بیش از پیش آگاه شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی تداوم راه شهدا است، به تشریح نقش جهادگران بسیج سازندگی در اجرای طرح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش بزرگداشت روز فردوس پرداخت و عنوان کرد: خدمت به مردم و شاد کردن دل مردم کم برخوردار توفیق و نعمتی است که آن را قدر می‌دانیم و انشالله انتهای مسیر فعالیت‌های جهادی تحقق ایران سربلند و حکومت عدل مهدوی (عج) خواهد بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با تاکید براینکه پویش بنای همدلی از سوم خرداد ماه با هدف احداث و بازسازی منازل محرومان و با حضور گروه‌های جهادی عملیاتی شده است، افزود: این طرح در همکاری مشترک بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همت گروه‌های جهادی در حال اجرا است.

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به فعالیت جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله سال ۱۳۴۷ منطقه فردوس و تاکید بر تداوم فعالیت‌های رهبری در خدمت جهادی به مردم به تشریح طرح شهید عجمیان۲ پرداخت و تصریح کرد: خدمت صادقانه جهادگران بسیجی در بهسازی مدارس بستر ساز حضور و مشارکت دانش آموزان و اولیا آنها در طرح شهید عجمیان ۲ شده است و این خاصیت فرهنگ جهادی است که مسبب مشارکت حداکثری مردم در میدان خدمت می‌شود.

در ادامه این نشست آهنگران معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز با تقدیر از اهتمام جهادگران بسیج سازندگی در نوسازی و بازسازی و رنگ آمیزی مدارس استان البرز، عنوان کرد: ۱۴۳ مدرسه و ۱۷۲۰ کلاس درس استان البرز با حضور ۱۲۸۷ جهادگر این استان در حال شاداب سازی، رنگ آمیزی و بازسازی است.

در پایان این نشست برخی خبرنگاران با آگاه شدن از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی، پیشنهاد تشکیل یک گروه جهادی جهت اصحاب رسانه را مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها