مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید مغفوری نوزدهم مهر ماه در کرمان

«سلطانی‌نژاد» گفت: یادواره شهید مغفوری قرار است در نوزدهم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.
کد خبر: ۶۸۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ - 09September 2024

برگزاری یادواره شهید مغفوری  نوزدهم مهر ماه  در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مجتبی سلطانی‌نژاد» مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان این‌که یادواره شهید مغفوری به دلایلی از جمله حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی به تعویق افتاد، اظهار داشت: قرار است این یادواره در نوزدهم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.
 
وی با اشاره به این که قریب به ۹ هزار و ۵۰۰ نفر با همکاری نهاد کتابخانه‌ها و بسیج رسانه در مسابقه «به‌رنگ خدا» شرکت کرده‌اند، توضیح داد: ٧ هزار و ۴۷۴ اثر در بخش چهار گزینه‌ای و ۲۵۰ اثر در بخش هنری شامل پادکست، موشن‌گرافی، انیمیشن و سایر تولیدات به این مسابقه ارسال شده است.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان این‌که بیش‌ترین آثار ارسال شده به مسابقه «به‌رنگ خدا» متعلق به کرمان، اصفهان و مشهد است، بیان کرد: در استان کرمان بیش‌ترین آثار از سوی کتابخانه شهید باهنر ارسال شده است همچنین در میان شهرستان‌های استان کرمان، کتاب‌خانه شهید مدنی شهرستان جیرفت بیش‌ترین آثر را ارسال کرده است.
 
وی افزود: داوری مسابقات تا ۲۵ شهریورماه انجام می‌شود و در نهایت ١١٠ اثر برتر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.
 
سلطانی‌نژاد بیان کرد: تقدیر از برگزیدگان پویش «به رنگ خدا» همراه با ره‌واره شهید مغفوری و با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین سردار حسین معروفی و مسئولان استان انجام می‌شود.
 
شایان ذکر است شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و مسئول اسبق روابط عمومی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به‌عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور انتخاب شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار