فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش:

ناوشکن سهند پس از نوسازی تجهیزات به ماموریت می‌رود

امیر دریادار «ایرانی» با اشاره به عملیات احیا ناوشکن سهند گفت: بیرون کشیدن کامل سهند از آب حاصل تلاش بی‌وقفه و همدلی کارکنان در گرمای طاقت فرسای بندرعباس بود و این ناوشکن پس از نوسازی تجهیزات به ماموریت‌های برون مرزی باز می‌گردد.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ - 09September 2024

ناوشکن سهند پس از نوسازی تجهیزات به ماموریت می‌رودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با تاکید بر اهمیت پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد اظهار داشت: اگر پایه آموزش‌ها به‌درستی انجام نمیشد افتخارآفرینی ناوگروه ۸۶ به ثمر نمی‌نشست.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انسانی متخصص، مومن و شجاع در موفقیت ناوگروه ۸۶ تصریح کرد: ایران توانست ماموریت عظیم در دل اقیانوس‌ها را بدون کوچکترین حادثه‌ای به سرانجام برساند.

امیر ایرانی با اشاره به عملیات احیا ناوشکن سهند عنوان کرد: تلاش بی‌وقفه و همدلی کارکنان در گرمای طاقت فرسای بندرعباس و بیرون کشیدن کامل ناوچه سهند از آب، برگ زرینی دیگر از افتخارات پرسنل نیروی دریایی ارتش است که در کمال ناباوری استکبار جهانی و هجمه‌های بی‌وقفه رسانه‌ای آنها توانستیم این ناوچه پر افتخار را بدون آسیب بیرون بکشیم و در آینده‌ای نزدیک، سهند پس از بروز‌رسانی و نوسازی تجهیزات به انجام ماموریت‌های برون مرزی باز خواهد گشت.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به دانش‌پژوهان افزود: با تکیه بر سلاح ایمان بر نفس خود غلبه کنید و در یادگیری مهارت‌های تخصصی، عقیدتی و حفاظتی سرآمد باشید تا روز به روز بر عزت و اقتدار پرچم مقدس کشور اسلامی ایران بیافزاید.
 
دریادار ایرانی با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی اماکن مراکز آموزشی در اولویت قرار دارد افزود: نباید کار را تمام شده بدانید بلکه این اولِ راه است و دشمن هم روز به روز در حال بروزرسانی تجهیزات خود می‌باشد پس می‌بایست با به‌روز رسانی آموزش‌ها و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به مقابله با دسیسه‌های دشمنان پرداخت.

گفتنی است فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از کارگاه‌های فنی و آموزشی و ساختمان‌های در حال نوسازی و تجهیز بازدید میدانی کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار