مدیرعامل بهشت زهرا (س) از شهروندان عذرخواهی کرد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، از شهروندان تهرانی به علت اخلالی که در پیگیری موضوعاتشان، هنگام تجمع شماری از کارکنان بهشت زهرا به وجود آمده بود، عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ - 09September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «جواد تاجیک» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، از شهروندان تهرانی به علت اخلالی که در پیگیری موضوعاتشان، هنگام تجمع شماری از کارکنان بهشت زهرا به وجود آمده بود، عذرخواهی کرد.

مدیرعامل بهشت زهرا (س) از شهروندان عذرخواهی کرد

وی گفت: امروز تعدادی از کارکنان مجتمع عروجیان بهشت زهرا برای پیگیری امور رفاهیات خود ساعتی بیرون از سالن تطهیر تجمع کردند. در پی این اتفاق با حضور معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا در میان آنها و ارائه توضیحات و گفتگو با آنان به محل کار خود بازگشتند.

تاجیک همچنین گفت: قرار شد مواردی که کارکنان مطرح کردند دنبال شود و در آن ساعتی که این افراد اعتراض داشتند، همکاران دیگر در سالن تطهیر مشغول انجام شست و شوی متوفی بودند و خللی در انجام وظایف روزانه در بهشت زهرا به وجود نیامد.

وی تاکید کرد: با این حال به خاطر حضور اعتراضی در بیرون سالن تطهیر، اخلالی در رفت و آمد مردم و پیگیری موضوعات به وجود آمد که از مردم شریف و خانواده‌های متوفی که امروز در بهشت زهرا بودند عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار