فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین:

شهدا مصداق بارز اشّدا علی الکفار و رحماء بینهم بودند

سرهنگ «محمودی» گفت: سردار شهید جعفرخانی ضمن رعایت اخلاق حسنه و عطوفت در میان رزمندگان، در برابر دشمنان نیز از جدیت و قاطعیت بالایی برخوردار و مصداق بارز اشّدا علی الکفار و رحماء بینهم بودند.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 09September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «علی محمودی» فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در دیدار با خانواده شهیدان سردار محمد جعفرخانی و تکاور پاسدار حسن حسین پور، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: بر این باوریم که تا نفس در سینه خود داریم مدیون شهدا هستیم چرا که ایثار و از خودگذشتگی غیرقابل توصیف ایشان امنیت و آرامش امروز را به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید جعفرخانی در یک برهه ای از اساتید ما بودند که ضمن رعایت اخلاق حسنه و عطوفت در میان رزمندگان، در برابر دشمنان نیز از جدیت و قاطعیت بالایی برخوردار و مصداق بارز اشّدا علی الکفار و رحماء بینهم بودند.

در ادامه این دیدار والدین شهید حسن حسین پور به ذکر خاطراتی از فرزندان‌ شهید خویش پرداختند و گفتند: اعتقاد داریم که تک تک رزمندگان تیپ۸۲ حسن ما هستند لذا هر دم برای موفقیت شما و رزمندگان دعا می کنیم.

گفتنی است فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در پایان، ضمن دلجویی از همسر سردار شهید محمد جعفرخانی و والدین شهید حسین پور، هدیه ای به رسم تجلیل و یادبود تقدیم ایشان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار