فرماندار سنندج:

جنگ تحمیلی برکات زیادی برای جامعه ما داشت

فرماندار شهرستان سنندج گفت: ما در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم و دوستان و دشمنان خود را بشناسیم. ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و اینها برکات دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 09September 2024

جنگ تحمیلی برکات زیادی برای جامعه ما داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازسنندج؛  حسن عسکری؛ فرماندار شهرستان سنندج، در جلسه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در فرمانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: «پیشاپیش هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. یاد و خاطره شهدای عزیزمان و رزمندگانی که در روز‌های سخت این آب و خاک سینه سپر کردند، برگ‌های زرینی به دفتر افتخارات این ملت افزود.»
وی افزود: جنگ تحمیلی برکات زیادی برای جامعه ما داشت. ما در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم و دوستان و دشمنان خود را بشناسیم. ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و اینها برکات دوران دفاع مقدس بود که باید به نسل جوان یادآوری شود.
وی همچنین بر اهمیت ثبت برنامه‌ها در سامانه سادم تأکید کرد و گفت: «مدیران باید تمام برنامه‌های خود را در این سامانه ثبت کنند تا اقدامات به‌درستی مستند شوند.»
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار