رونمایی از سنگ مزار شهید میهمان در دودانگه ساری

در مراسمی با حضور خانواده شهید شناسایی شده «علی احمدی» سنگ مزار این شهید در دودانگه ساری رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵ - 10September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید خط شکن دیار علویان و بیست و نهمین یادواره شهدای دودانگه ساری با حضور خانواده شیرازی شهید گمنام تدفینی در مرکز بخش دودانگه آئین رونمایی از سنگ مزار شهید «علی احمدی» (یکی از سه شهید گمنام تدفین شده در شهر فریم که بوسیله آزمایش DNA احراز هویت شد) عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۶ با اجرای برنامه ویژه برگزار می‌شود.

برنامه اختتامیه بیست و نهمین یادواره بخش دودانگه پنحشنبه ۲۹ شهریور، از ساعت ۱۴:۳۰ با اجرای رزمواره اهداف زمینی و پروازی، روایتگری دوران جهاد و شهادت و اقامه نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای امامزاده باقر (ع) به میزبانی روستای شلدره و کهنه ده و با حضور خانواده شهید «علی احمدی» از استان فارس برگزار خواهد شد.

«علی احمدی» فرزند «کناری» متولد ۱۳۴۴ اهل نورآباد ممسنی استان فارس است که در سال ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید. پیکر این بسیجی شهید یکم اسفند ۱۳۹۶ همزمان با ایام فاطمیه در مازندران تشییع و به همراه دو شهید گمنام در روستای محمدآباد دودانگه ساری خاکسپاری شد و پس از ۴۰ سال چشم انتظاری در دی ماه ۱۴۰۱ از طریق آزمایش DNA شناسایی شد؛ و اینک خانواده این شهید به همراه ۸۰ تن از بستگان پس از سال‌ها برای اولین بار بر مزار این شهید حاضر خواهند شد.

رونمایی از سنگ مزار شهید میهمان در دودانگه ساری

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها