معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان منصوب شد

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 09September 2024

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان منصوب شد«سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به خدمات مجاهدان سردار فقیری در طول دوران خدمت ایشان، اظهارداشت: امروز وظیفه داریم تا قدردان زحمات مجاهدی بزرگ باشیم.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام و استقرار حکومت الهی از صدر اسلام تا کنون این انقلاب اسلامی است که توانسته بیش از ۴ دهه حکومت الهی را مستقر نماید.

شفائی افزود: علی رغم همه دشمنی‌هایی که معاندان و دشمنان دین برای ضربه زدن داشتند اما بصیرت، اتحاد و همدلی مردم ما شکست آنان شد و همه این موارد دست به دست هم داد تا شاهد یک نظام ولایی باشیم.

وی تصریح کرد: بالاترین منتی که خداوند بر ما دارد نظام ولایی است که در اختیار ما قرار داده است.

فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر این مسئله که وظیفه اصلی ما دفاع از دین خدا است؛ اظهار کرد: در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن همه ما وظیفه دفاع از دین الهی را داریم.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر اینکه «حاکمیت الهی آنقدر مهم است که ارزش دارد امام فدای آن شود.» ادامه داد: همانطور که امام حسین (ع)و سایر ائمه اطهار در راه حفظ دین خدا دفاع کردند و به شهادت رسیدند.

شفائی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال 1401 بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود چند توصیه مهم را بیان فرمودند« نگذارید یاد امام در جامعه کم‌رنگ شود، نگذارید یاد امام را کم‌رنگ کنند، نگذارید امام را تحریف کنند.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: امام خامنه ای عزیز در بخش دیگر توصیه هایشان فرمودند« نگذارید رده‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جاگیر بشوند و جنگ روانی در کشور اثرگذار شود» و امروز همه ما وظیفه داریم تا با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی مجاهدت کنیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه و شخصیت انسان بیان کرد: خداوند انسان را با فطرت پاک آفریده است و عملکرد انسان می تواند او را به اوج عزت و یا خدای نکرده به ذلت بکشاند.

وی با بیان اینکه خداوند راه رشد را برای انسان ها باز کرده است، افزود: انسان ها در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارند می تواند اثر گذار و کوثر باشند و این انسان ها هستند که به جایگاه‌ها ارزش می دهند.

اکبر پور با اشاره به عملکرد سردار فقیری در دوران خدمت در مجموعه سپاه و بسیج تصریح کرد: این سردار عزیز الگوی شایسته پاسداری در هر موقعیتی است و در دوران خدمت خود به گونه‌ای عمل کرد که به جایگاه ارزش داد.

وی با اشاره به شخصیت فرا فکری و فرا اندیشه‌ای سردار فقیری اظهار داشت: این برادر رزمنده چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در بسیج و سپاه به نحو شایسته و ویژه خدمت کرد.

در پایان این مراسم از زحمات سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری تقدیر و سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار