نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: رعایت حجاب در جامعه ضروری است

آیت‌الله «حسینی» گفت: رعایت حجاب در جامعه ضروری است و به صراحت در کلام پروردگار آمده که جامعه و خانواده‌ای که گناهکار شد آیات خدا را تکذیب می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 09September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در آستان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز (دوشنبه) در اجلاسیه شهدای تیپ ۴۸ فتح این استان اظهار داشت: شهدا مقام رفیع دارند، این عالم پیچیده در خدمت انسان است و انسان اشرف مخلوقات است.
 
آیت الله حسینی افزود: خداوند متعال به همه انسان‌ها فرصت زندگی داده است. اما برخی با اعمال نیکو و صحیح به مقام انسانی دست پیدا می‌کنند و برخی با اعمال ناپسند کافر از دنیا می‌روند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد شاخص همچون شهدا آمدند کسانی که جوهره ارزشمندی دارند و خریدار جان این بزرگواران تنها خداوند است. 
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: رعایت حجاب در جامعه ضروری است
 
وی تصریح کرد: دشمن در بعضی از زمینه‌ها از ما جلوتر است و کار می‌کند و شهدا برای آرامش ما به میدان آمدند و اگر توجه نکنیم راه این عزیزان گم خواهد شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه حجاب مسئله مهمی در جامعه است، ابراز داشت: بدحجابی و ولنگاری را دست کم نگیرید به صراحت در کلام پروردگار آمده که جامعه و خانواده‌ای که گناهکار شد آیات خدا را تکذیب می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار